-->

2020. június 28., vasárnap

Rólunk


Sziasztok!

Ezen az oldalon a tagokról olvashattok, hogy kicsit jobban megismerjük egymást.

Az oldalnak két alapító tagja van, Barna és Honey. Barna a megvalósító, aki összerakta az oldalt, Honey pedig a megálmodó és a szerkesztő.


Lioden ID: #151908

Liodenen kittenbaby néven vagyok megtalálható. Mindkét becenevem árulkodik rólam. 😂
2018. július 17.-én regisztráltam Liodenre, akkor még botladozó angolosként, hiszen az első tanult nyelvem a német. Ennek ellenére már angolból is egész ügyes vagyok. 
Volt egy-két nagyobb kihagyásom, de 2023 augusztusában újraindítottam a falkámat és törünk előre!
Azért szerettem volna létrehozni ezt az oldalt, hogy népszerűsíthessük vele a játékot és egy nagy, magyar Lioden családdá avanzsálódhassunk. 

Önmagában elég bonyolult dologra vállalkozik az, aki regisztrál, mert nagyon összetett a játék, sőt, még idegen nyelvű is... Szóval nem csak nekem lesz jó gyakorlás a fordítás, de másoknak remélhetőleg nagy segítség lesz. 
Az oldalon én felelek a design-ért, a posztok rendszerezéséért és a fordításért is. A játéknak dedikált, magyar nyelvű Facebook csoportban admin vagyok, ahol mindig örömmel látom az új tagokat!

Szeretem a gyerekeket, szeretek fotózni és olvasni, és jelenleg az utolsó évemet taposom az egyetemen. Tanítónéni leszek. 
Keress bizalommal, ha elakadtál, vagy szimplán csak beszélgetni szeretnél! 💓

Honey






Lioden ID: #208598

Sziasztok! 
Barna vagyok, 26 éves egyetemista, és Honey párja immáron több, mint négy éve. 

A játékba is Ő invitált meg. Egyelőre elég amatőr vagyok benne, ezáltal az oldalon inkább csak a  háttérbeli dolgokkal foglalkozom. 

Ezen kívül a hobbijaimról: nagyon szeretek fotózni (insta), kb 9-10 éve gitározok, valószínűleg ehhez társult, hogy mindenféle hangtechnikák is vonzanak. 😀





Lioden ID: folyamatban... 

Sziasztok!
A fedőnevem takarja az igazi keresztnevemet, ami egyelőre titkos marad - hacsak valamelyikőtök ki nem találja... :D
Honey húga vagyok, általában mindig ő vesz rá az ilyesmi játékokra és én általában mindig beadom a derekamat neki. 
Nagyon szeretek zenét hallgatni, táncolni és edzeni. Nemrég kezdtem ukulelézni, az ukulelém neve Gladiator. Szeretem a koreai kultúrát, hobbim a fotózás és sorozatnézés. 
Éjjelente vagyok aktív, ezért a fordítások oroszlánrészét éjszaka írom.









Lioden ID: #121467

Sziasztok, Opti vagyok.
Lassan 6. éve játszom, kisebb megszakításokkal.
2017-ben azért regisztráltam, mert új kihívást kerestem az angol tudásom fejlesztésére és ez a játék annak bizonyult, szerencsére a legtöbb akadályt amit elém görget, sikeresen veszem.
Mivel a magánélet nem lényeg a játék során, így magamról annyit, hogy 30 éves felnőtt gyerek vagyok, aki szabadidejében egy másik nagy kedvenc számítógépes játékával játszik, The Isle, illetve nagyon szeretek beszélgetni.
Nyugodtan keressetek bizalommal, akár a játékkal, akár mással kapcsolatban😊



Lioden ID: #210752

Sziasztok,
Engem Liodenen is Night-ként találhattok meg, ha valaki valamiért esetleg fel akarna keresni. A játékot csak nemrég ismertem meg és regisztráltam, úgyhogy még nem vagyok túl nagy mestere. Viszont az nem is volt kérdés, hogy kipróbálom a játékot, mert imádom a sziszákat, legyenek kicsik, nagyok, pöttyösek, csíkosak, szelídek, vadak – értitek a lényeget.
A való életből elég annyit tudnotok rólam, hogy jelenleg még tanuló vagyok, képzőművészeti szakon végeztem és most animáció szakon vagyok és gyilkolom az agysejtjeimet a 3D modellezéssel többek között. Az érdeklődésem igencsak sokrétű: DC Comics rajongó, de emellett lelkes MLP – Varázslatos Barátság fan is vagyok.  Szabadidőmben rengeteget nézek sorozatot, emellett rajzolok is mind digitálisan és tradicionálisan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Áprilisi találkozások

 

Népszerű bejegyzéseink