-->

2024. április 8., hétfő

Áprilisi történet - A titokzatos Wenet

 


Az áprilisi történetszálat 2017-ben adták hozzá a játékhoz. Ezen belül a történeten belül találkozhatsz Wenettel.

Wenet küldetéseket fog adni a királyodnak, melyek során egy rejtélyes maszknak is szerepe lesz. Amennyiben ezeket a találkozásokat keresed, kattints a képre: 


Na de térjünk is vissza a poszt fő témájára:


2017-től kezdve az áprilisi eventnek is van egy mini sztorija, aminek keretein keresztül megismerkedhetünk Wenettel. Ez a mini történet liodeni idő szerint április eljsején, éjfélkor válik elérhetővé, az első küldetéssel. 

Küldetés 1 - április 1. éjféltől

Szia, Wenet vagyok, téged hogy hívnak? [Királyod neve]? Nahát, milyen exotikus. Ó, ne aggódj, nem vagyok vérnyúl. Úgy nézel ki, mintha a furcsa külsőmön gondolkodnál. Egy yúl maszkot viselek, de nem igazi; tudod, a nyulak elég hülyék, tényleg azt hiszik, hogy egy vagyok közülök, mikor ezt hordom! Megkönnyíti a kutatásomat a felkelésükkel kapcsolatban.

[Hordhatnám én is?]


Hordani akarod? Hm. Talán hasznát vehetném egy olyan erős oroszlánnak, mint te a különböző feladatoknál, ha nem bánod. Feladom rád, hogy be tudj olvadni, de vissza kell majd adod, mielőtt vissza megyek az én földemre, mikor a felkelés véget ér. 

[Mesélj még a Szőrcsomó felkelésről]



Tudod, miután az emberek annyi ragadozót és legelésző állatot levadásztak az elmúlt hetekben, a szőrcsomóknak rengeteg helyük lett, hogy szaporodjanak. Rövid és gyors életük van, ami alatt nagyon furcsa szőrgombóc társadalmat alakítanak ki. Ez az ő... Kultúrájuk? Talán kultúra, igen. Díszítéseket kell faragniuk tojásokba, általában struccokéba, mivel azoknak a tojásoknak nem olyan kemény a héjja. Ez egyfajta művészet, vagy egy istenség tisztelete. Még nem vagyok biztos benne, melyikről van szó. Ezt a dolgot kinyomozhatnád... de nem ma! Kitalálunk egy tervet. Most viszont nézzük meg, jól áll-e a maszk. Gyere vissza egy bolyhos nyúltetemmel, aztán mára végeztünk. 

Szükséges:

- 1x bolyhos nyúltetem (Fluffy Bunny Carcass)


Hogy teljesítsd ezt a küldetést, szerezned kell egy bolyhos nyúltetemet. Könnyen találhatsz ilyet felfedezés során, ha Wenet maszkja rajtad van. 

Ha megszerezted a szükséges dolgot, menj vissza Wenethez.


Jól áll neked ez a maszk. Gyere vissza egy bolyhos nyúltetemmel, nagyfiú.

Szükséges:

- 1x bolyhos nyúltetem (Fluffy Bunny Carcass)

[Küldetés teljesítése]



Milyen csodálatos! Úgy néz ki, minden jól megy. Találkozunk holnap, én itt leszek. 

+50 tapasztalat

+2% vonzóság

+2 Nyúlpont

Gyere vissza holnap! Kinyomozzuk a bolyhos banda napirendjét.


Az első küldetésnek vége, Rollover után folytathatod a sztorit a másodikkal.


Küldetés 2 - április 2. éjféltől

Ó, hát itt vagy, nagyfiú. Már vártalak! Valójában nem aludtam sokat, próbáltam kiismerni a szőrcsomókat, de azt hiszem, minden apróságot megettem a három mérföldes körzetemben. El tudnál kicsit messzebbre menni? Mindenesetre, a maszkod fontos ehhez a feladathoz.

[Mit akarsz, mit tegyek?]



Szivárogj be a szőrcsomók közé. Beszélj velük, azonnal nem fogsz semmi érdekeset kideríteni, de aztán hallani fogsz valami fontosat. Ha már eleget tudsz, gyere vissza hozzám és mondd el, mit terveznek. Ó, és talán lopj el néhány kifaragott tojást. Megtarthatod majd őket, csak tanulmányozni akarom a faragmányokat. 

Szükséges:

- Tudd meg, mit terveznek a nyulak.

- 5x kifaragott húsvétitojás


Hogy teljesítsd ezt a küldetés, meg kell tudnod, mit terveznek a nyuszik és szerezned kell 5
kifaragott húsvétitojást. 

Mikor felfedezéskor a követketővel találkozol, nyomj a Nem veszélyes itt faragcsálni? [Isn't carving out here dangerous?] lehetőségre!

Egy csapat szőrcsomó tojásokat farag a fogaikkal. Ez egy jó alkalom, hogy beolvadj közéjük.

Lehetőség

Eredmény

Jutalom

Mire valók a tojások?
(What are the eggs for?)

"Mi van? Ki vagy te?" Minden szőrgombóc rád néz, szemükben kételkedéssel. Megölöd midnet, hogy a személyazonosságod titokban maradjon.

-2 karma

Milyen gyönyörű faragmány!
(What a beautiful design!)

A bókokkal sokra mész, a nyuszik beszélgetnek veled egy ideig, de ez valami nyúl hablatyolás, amit alig értesz.

+2 karma

Mizu haver? 
(Suh dude)

Leülsz a nyulak közé, akik a kezedbe adnak egy tojást. Mindenki el van foglalva a tojások faragásával. Reménykedve, hogy nemsokára pletykálni kezdenek, megpróbálod végigkarcolni a fogaddal a tojást, de csak összetöröd. Mondani sem kell, hogy elüldöznek téged köreikből.

semmit nem kapsz ezért

Nem veszélyes itt faragcsálni?
(Isn't carving out here dangerous?)

A szőrcsomók őrülten felnevetnek, és elmondják neked, hogy az oroszlánokat túlságosan lefoglalja a töjások begyűjtése. Aztán beváltják őket Szőrgombócokra, hogy tudjanak venni belőle olyan értelmetlen dolgokat, mint a tojássárgája (Egg Yolk) . Ez foglalja le őket, míg a nyúlbirodalom csak nő.
Beszélnek még egy kicsit az üregeikről, és hogy hol találják meg egymást, ha társaságra vágynak.

Ez nagyon érdekes információ. El kell mondanod Wenetbnek, amit megtudtál.

Wenet 2. küldetésének teljesítése

MEGJEGYZÉS: Ez a találkozás szükséges Wenet 2. küldetésének a teljesítéséhez, és az egyetleg lehetőség, ami ezt elősegíti, az az "Isn't carving out here dangerous?"

 Ha a megfelelő lehetőséget választottad, menj vissza Wenethez.

Gyere vissza, ha már tudsz valami fontosat és hozz egy pár kifaragott húsvétitojást.

Szükséges:

- Tudd meg, mit terveznek a nyulak.

- 5x kifaragott húsvétitojás

[Küldetés teljesítése]




Vissza is jöttél? Jó nyúloroszlán vagy. Mondj el mindent, amit tudsz és mutasd a tojásokat.


+60 tapasztalat

+3 vonzóság

+2 Nyúlpont

+1 Nyúlcsont piercing

+1 Szerencséthozó nyúlláb nyaklánc

+1 Sikító nyúl relikvia


Gyere vissza holnap, át kell ezt gondolnom.



A második küldetésnek vége, Rollover után folytathatod a sztorit a harmadikkal.


Küldetés 3 - április 3. éjféltől

Úgy tűnik, a nyulak mind azt hiszik, hogy eszetlenül gyűjtjük a kifaragott húsvétitojásokat, hogy tojássárgával lássuk el a csordánkat. Meg kell hagyni, tényleg nagyon tápláló, de fontos számunkra a kölykeink jövője is. Az oroszlánok nem vadászhatnak nyulakra a túlélés érdeklben, de úgy tűnik, nemsokára ők lesznek az egyedüli zsákmányok a környéken.

[Hogyan állítsuk meg őket?]


Már korábban hallottam rólad, [Királyod neve]. Van néhány nyúlüreg itt és itt, hadd rajzoljam le a helyüket.. Tessék. Csak... tüntesd el őket a föld színéről. Hozd el nekem a tetemeiket, hogy meg tudjam őket vizsgálni és megjutalmazlak.

Szükséges:

- 20 x nyúltetem


Hogy teljesítsd ezt a küldtetést, szerezned kell 20 nyúltetemet. Könnyen rájuk bukkanhatsz, ha rajtad van Wenet maszkja a felfedezés alatt. 


Ha megvagy a gyűjtéssel, menj vissza Wenethez.


Hozd el az ellenségeink testét, nagyfiú.

Szükséges:

- 20 x nyúltetem


[Küldetés teljesítése]




Csodálatos! Neked köszönhetően nem fogok éhezni, míg a csontjaikat vizsgálom. Megérdemelsz néhány tojást, végül is, talán gyűjtöd őket. 

Milyen csodálatos! Úgy tűnik, minden jól alakul. Holnap találkozunk. Én itt leszek!

+70 tapasztalat

+4% vonzóság

+2 Nyúlpont

+4 Kifaragott Húsvétitojás

Gyere vissza holnap, talán addigra már lesz egy új tervem.


A harmadik küldetésnek vége, Rollover után folytathatod a sztorit a negyedikkel.


Küldetés 4 - április 4. éjféltől


Jó reggelt, [Királyod neve]! Egy kis nasi és némi gondolkodás után megszállt az ihlet! Ha hozol nekem még tetemeket, megmutatom neked a MI 'Kifaragott húsvétitojásainkat'.

[Mennyire van szükséged?]


Hozz nekem 5 bolyhos nyúltetemet és 10 nyúltetemet.

Szükséges:

- 5x bolyhos nyúltetem

- 10x nyúltetem


Hogy teljesítsd ezt a küldetést, szerezned kell 5 bolyhos nyúltetemet és 10 simát. Könnyen rájuk bukkanhatsz, ha rajtad van Wenet maszkja a felfedezés alatt. 


Ha megvagy a gyűjtéssel, menj vissza Wenethez.


Hozd el az ellenségeink testét, nagyfiú.

Szükséges:

- 5x nyúltetem

- 10x bolyhos nyúltetem


[Küldetés teljesítése]



Ó, köszönöm szépen. Látod, talán nincsenek faragásra alkalmas fogaink, de vannak olyan szép díszeink, amit adhatunk egymásnak. Ezeket neked készítettem, ha valaha sötét pusztítóvá akarnál válni, akiről a szőrcsomók történeteket mesélnek a gyerekeiknek. 


+2 Nyúlpont

+4 Kifaragott húsvétitojás

+1 Nyúlcsont karkötő

+1 Nyúlcsont mellkas dísz

+1 Nyúlkoponya nyaklánc

Sok kifaragott húsvétitojást gyűjtöttem. Gyere vissza holnap és megmutatom, mi a tervem velük. 


A negyedik küldetésnek vége, Rollover után folytathatod a sztorit a ötödikkel.


Küldetés 5 - április 5. éjféltől


Wenet biztos foglalatoskodik valamivel. Észreveszel egy hatalmas kifaragott húsvétitojás kupacot. A hívogató fizetőeszköz nagyon, nagyon nagy kupacban áll. 

[Nem fogja észrevenni, ha néhány hiányzik...]

SZÓVAL TE IS OLYAN VAGY, MINT A TÖBBI OROSZLÁN? AZT HITTEM, BÍZHATOK BENNED, DE TE IS OLYAN VAGY, MINT MINDENKI MÁS! MEGOLDOM MAJD EZT EGYEDÜL!

A vonzósági szinted alig észrevehető lett.

VIDD INNEN AZT A SZÉP TOJÁSOS POFÁDAT ÉS CSESZD MEG!

A vonzósági szinted visszaállt normálra, de az egód még mindig fáj.


TAKARODJ INNÉT!


Muszáj végigvinned ezt a 'küldetést' is, hogy haladni tudj a sztorival. A királyod vonzósági szintjét valójában nem érinti ez a kis incidens, és ugyanúgy találni fogsz tojásokat a felfedezés során. 

Az ötödik küldetésnek vége, Rollover után folytathatod a sztorit a hatodikkal.

Küldetés 6 - április 6. éjféltől 

Visszajöttél. Hát persze. Semmiség. Mindegy.

[Nagyon sajnálom]

Megbeszélhetjük vacsora közben, ha hozol valamit. 

Szükséges:

- 20x nyúltetem

- 10x bolyhos nyúltetem


Hogy teljesítsd ezt a küldetést, szerezned kell 10 bolyhos nyúltetemet és 20 simát. Könnyen rájuk bukkanhatsz, ha rajtad van Wenet maszkja a felfedezés alatt. 

Ha megvagy a gyűjtéssel, menj vissza Wenethez.

Várok a közös vacsorára. Ugye EMLÉKSZEL, hogy szeretem a nyúlhúst?

Szükséges:

- 20x nyúltetem

- 10x bolyhos nyúltetem


[Küldetés teljesítése]



Látod, kicsinosítottam magam neked, ehetünk és teret adhatunk a másiknak. Hajlandó vagyok megbocsátani neked, nem voltam túl jó passzban. Talán. Nem kapsz tőlem több tojást, elvittem őket és nem tartozik rád, mit csináltam vevlük.

+80 tapasztalat
+6 Nyúlpont
+4% vonzóság

Wenet még mindig duzzog kicsit, nyúlszőrrel játszik és nem beszél hozzád, de nem tűnik úgy, mintha haragudna.

A hatodik küldetésnek vége, Rollover után folytathatod a sztorit a hetedikkel.


Küldetés 7 - április 7. éjféltől 


Minden nap jössz, [Királyod neve]. Már barátként tekintek rád, francba velem és a lágy szívemmel. Apropó lágy, kellene nekem egy nyúlszőr gallér. Szerinted menne a szemem színéhez? Ó... Mikor... ó, mikor rádkiabáltam, én... sajnálom. 

[Mire van szükséged?]


Légy oly kedves, hozz nekem 20 bolyhos nyuszitetemet. Ne felejtsd el a maszkodat feltenni!

Szükséges:
- 20x bolyhos nyúltetem

Hogy teljesítsd ezt a küldetést, szerezned kell 20 bolyhos nyúltetemet. Könnyen rájuk bukkanhatsz, ha rajtad van Wenet maszkja a felfedezés alatt. 

Ha megvagy a gyűjtéssel, menj vissza Wenethez.


Meghoztad nekem azokat a szőrcsomókat?

Szükséges:

- 20x bolyhos nyúltetem


[Küldetés teljesítése]


Nézd, milyen jól néz ki, ha az összes cuccot felveszed, így... Tessék! Legyenek a tieid. Biztos vagyok benne, hogy te és a csordád szeretitek a puha dolgokat. Oké, oké... Itt vannak ezek a tojások is. 

+2 Nyúlpont
+2 Kifaragott húsvétitojás
+1 Bolyhos karkötő
+1 Nyúlszőr gallér
+1 Nyúlszőr farok
+1 Nyúlszőr kabát

Nézd! Nagyon puha. Mit gondolsz, holnap vacsorázhatnánk megint együtt?



A hetedik küldetésnek vége, Rollover után folytathatod a sztorit a nyolcadikkal.


Küldetés 8 - április 8. éjféltől 


Én... gondolkodtam... Hozz nekem egy bárányt és megsütöm magunknak... Ne, hozz inkább kettőt, edd a sajátodat. Tudom, hogy van falkád, mi nem egymásnak vagyunk szánva. Hadd élvezzem az utolsó közös romantikus vacsoránkat, hogy le tudjuk ezt zárni, aztán visszamegyek tanulmányozni a szőrcsomókat. Minden oké, mindig is magányos oroszlán voltam. Jobb ez így. Túl érzelgős vagyok a közeledben, nagyfiú. 

[Bármikor velem lehetsz.]

Mikor a szőrcsomók eltűnnek, én is eltűnök velük együtt, mivel nekem is van családom otthon. Ha bárányt eszem, mindig nyugodtabbnak és erősebbnek érzem magam, ha itt az idő, hogy tovább álljak. Hozz nekem két báránytetemet. 

Szükséges:

- 2x báránytetem


Hogy teljesítsd ezt a küldetést, szerezned kell 2 báránytetemet. Wenet maszkja NÉLKÜL találhatod őket felfedezés során. Normál áprilisi felfedezés-találkozások, és ha rajtad van a maszk, nem fognak jönni. 

Ha nem tudod megszerezni őket a felfedezésből, van rá esély, hogy a Reptile Roundup játék Snuhlands szintjén ezt kapd jutalomként, amennyiben 25-29 pontot szereztél. 


Ha megszerezted őket, menj vissza Wenethez.



Két bárány, nagyfiú.

Szükséges:

- 2x báránytetem

[Küldetés teljesítése]


Köszönöm szépen! Rögtön megsütök neked egyet, IMÁDNI fogod! A sajátomat éjszaka fogom megenni, sok dolgom van. 

+2 Nyúlpont
+4 Kifaragott húsvétitojás
+5% vonzóság
+1x Sült bárány 

Gyere vissza holnap, a tervem már majdnem teljesen kész. 


(Sült bárány leírása: Edd meg! A következő 8 órában az energiád dupla olyan gyorsan fog visszatöltődni.) 

A nyolcadik küldetésnek vége, Rollover után folytathatod a sztorit a kilencedikkel.


Küldetés 9 - április 9. éjféltől 


Megvan. Kitaláltam. Méreg. Meg kell mérgeznünk ezeket az anyaszomorítókat, lassan, hogy bevigyék az üregeikbe és átadják más nyulaknak is. Ál-takarmány, hívjuk pálmának. Az új életet fogja szimbolizálni, a szőrcsomók halál utáni életét. 

[Ma egy kicsit furcsának tűnsz.]



Ó, psszt, [Királyod neve], a nagy gondolkodókat mindig őrültnek tartják. Hozz nekem néhány dolgot, amiket felhasználhatok a méreghez. Bármi megteszi, ha a tetejére teszek egy répát.

Szükséges:

-40x szórakoztató tárgy


Hogy teljesíteni tudd ezt a küldetést, adnod kell Wenetnek 40 szórakoztató tárgyat.A tárgyaknak a készletetben kell lennie (Hoard), nem lehet eltemetve, nem lehet a bolhapiacodon (Branch), vagy nyereményjátékban (Raffle), esetleg felkínálva eladásra (Trade). 

40 szórakoztató játékra van szükségem, hogy megcsináljam a pálmát.

Szükséges:
- 40x szórakoztató tárgy 

[Küldetés teljesítése]



Tökéletes! Rengeteget tudok csinálni, akarsz egyet te is? Oké... azért próbáld ne megemészteni. 

+90 tapasztalat
+2 Nyúlpont
+4 Kifaragott húsvétitojás
+1 Húsvéti pálma

Lefoglal, hogy előkészítsem a csalikat. Remélem, hamar vége lesz ennek.

A kilencedik küldetésnek vége, Rollover után folytathatod a sztorit a tizedikkel.



Küldetés 10 - április 10. éjféltől

Néhány másik oroszlán is jött, ők is hoztak tárgyakat, amik segíthetnek. Úgy tűnik, a társadalmunk agódik a pestis miatt és mindenki segíteni akar, hát nem csodálatos? Én és a barátaim rengeteg mérgező pálmát csináltunk, már csak el kell őket oszlatnunk mindenfelé. 

[Hogy tudok segíteni?]


Vedd el ezt az ötven pálmát, hagyd őket ott, ahol nagy szőrgombóc aktivitást látsz. Gyere vissza egy kis idő múlva. Fedezz fel, látogasd meg más játékosok barlangját, látogass meg minden helyet, ahol szerinted jó ötlet elhelyezni a csalit. 

Szükséges: 
- Terjeszd a pálmát és találkozzunk itt, mikor elfogytak. 

50 pálmád maradt - menj és terjeszd őket!


Hogy teljesítsd ezt a küldetést, szét kel osztanod az ötven pálmát. Ezek nem olyan tárgyak, amiket a készletedben láthatsz, eladhatsz, de még más játékosoknak sem tudod őket átküldeni. Ezek láthatatlan dolgok, amiket szét kell oszlatnod a játékban. 

Hogy a küldetés során el tudd oszlatni a mérget, hordanod kell Wenet maszkját. A találkozások alatt véletlenszerűen felbukkanhat a ,,Leave Some Palms" (Hagyj itt némi mérget) lehetőség.

Lehetőség

Eredmény

Jutalom

Hagyj itt némi mérget
(Leave Some Palms)

Ravaszan settenkedsz a szőrcsomók közelébe és lazán otthagysz egy kis mérget. Te nem láttál semmit. 

2-5 méreg hátrahagyva

Ha inkább játékosok oldalán hagynál ott egy kis mérget, tartsd észben, hogy nem kell, hogy ők online legyenek, és nem szükséges, hogy rajtad legyen közben Wenet maszkja. 

A játékosok oldalán véletlenszerűen fog megjelenni a következő üzenet: 


Érzed, hogy járt itt egy pár szőrcsomó.

[Itt hagysz egy kis mérget?]



Óvatosan körülnézel, keresve az itteni királyt... Nem úgy tűnik, mintha itt lenne. Leteszel egy kis mérget a királysága szélére. Nem is fogja megtudni, hogy itt jártál!

Ha kiosztottad az ötven pálmát, menj vissza Wenethez.

Gyere vissza később, [Királyod neve], mind elfoglaltak vagyunk a csalik elhelyezésével.

Szükséges: 
- Terjeszd a pálmát és találkozzunk itt, mikor elfogytak. 

50 csalit elhelyeztél!

[Küldetés teljesítése]


Visszajöttél! Köszönöm szépen a sok segítségedet és mindazt, amit értem tettél, [Királyod neve]. Remélem, ez tükrözi, mennyire hálás vagyok neked mindenért.

+100 tapasztalat

+4 Nyúlpont

+10 Kifaragott húsvétitojás

+5% vonzóság

+1 Tojássárgája (Egg Yolk)


Ennyi, tényleg. Időbe fog telni, míg ezt a sok szőrcsomót megmérgezzük. Ölj meg annyit, amennyit csak akarsz, amikor csak szeretnéd, nyugodtan ehetsz is belőlük, ha nem nyeled le a beleiket. Ha mégis így tennél, egy kis kirobbanó hasmenés nem fog megártani egy olyan nagyfiúnak, mint te. Hahaha. Mindenesetre, ha szeretnél velem lenni holnap, gyere. Mindig jó időt tölteni veled, [Királyod neve]. 


(Tojássárgája leírása: Egy táplálós, finom jutalomfalat egy strucctojásból! Ez a kis falatka 0-15 pontot adhat bármely kategóriában azon oroszlán képességeihez, akivel megeteted.)

Ezzel véget ér a 10. küldetés és vele együtt a kis történet is. A hónap további részében elérhetőek lesznek a napi küldetések.



Az ősi küldetés 

Ez a küldetés akkor válik elérhetővé, ha a Tojásudvar (Egg Den) mindhárom része megnyílik. 


Úgy tűnik, elérhető az Ősi küldetés!

[Elvállalod?]



[Királyod neve]... Oka van, amiért az Ősi Forrás egy jól őrzött hely. Ha kétszer merészelsz inni belőle, meghalsz. Égetni fogja a torkodat, és belülről fog szétbomlasztani. Egyetlen korty örökre meg fogja változtatni a testedet. Nem hagyhatjuk, hogy kölykök bóklásszanak itt, nem igaz? Hadd adjak útmutatást neked, de ezt tartsd titokban. 

Egy belső hang meg fogja akadályozni, hogy kétszer igyál ebből a visszataszító vízből, de az az egy tiltott korty... megváltoztatja majd a sorsod. Ha koncentrálsz, bölcsebb, de öregebb is leszel. Ha elég nagy az életerőd, újra fiatalnak fogod érezni magad. Rajtad áll, hogy iszol-e a forrásból. Vagy már ittál is? Ó, jaj. Mindegy.

Legyen, ahogy lennie kell, [Királyod neve], kérlek, menj arra a helyre, ahol a forrás buborékai látszódnaj. Óvatosan lépkedj, még a talaj is égetheti a mancsodat. Hozz nekem egy darabot azokból a furcsa színű kövekből. Nagyon veszélyesek, és én inkább nem tenném be a tappancsomat arra a helyre, de te bátor oroszlánnak tűnsz, aki élvezni fogja a nagy jutalmat. Talán, ha tanulmányozom azokat a köveket és a belsejüket, kitalálhatom, hogyan mérgezzük meg az összes nyulat, amik az egyszerű életünket háborgatják.


Innen navigálj a Tojásudvarra (Egg Den), majd görgess le a Primordial Spring szekcióra. A következő szöveget fogod ott látni:


Ahogy megközelíted a forrást, a só és sav szaga megüti az orrodat és kissé szédülni kezdesz tőle. Gyorsan lépkedsz, hogy ne áztasd túl sokáig a mancsodat a nedvességben. Észreveszel néhány követ, de túl nehezek, hogy arrébb gurítsd őket. Mit teszel?

[Megkarcolod a köveket!] (1% energiát veszítesz vele és a legkisebb rá az esély, hogy sikeres leszel.)
[Üsd meg a köveket!] (4% energiát veszítesz és van rá valamennyi esély, hogy sikeres leszel.)
[Emgedd szabadjára  aszörnyet!] (50% energiát veszítesz, de 100%, hogy sikeres leszel.)

Ha nem sikerül összetörni a köveket, ez az értesítést fogod látni:


A kövek nem mozdulnak, erősebben kell próbálkoznod!

Ha sikeres volt a kísérleted, ezt fogod látni.


Megcsináltad! Micsoda fenséges szörnyeteg vagy, összetörted a köveket a nagy mancsoddal. Elveszel egy jó nagy darabot és elfutsz. Most vissza kell menned Wenethez!


[Add oda az Ősi Követ]


Csodálatos! Ez pontosan az, amire szükségem volt. Meg kell mérgeznem sok szőrcsomót, mielőtt ellepik a földjeinket. Ezek a nyereményeid.
+ (szinted x 100) tapasztalat
+25 Nyúlpont
+25 Kifaragott Húsvétitojás
+5% vonzóság
+20x Nyúltetem
+10x Bolyhos nyúltetem

Ez a vége az Ősi Küldetésnek. Ha nem vagy még kész a történetszállal, továbbra is tudod csinálni, ha már azzal megvagy, csinálhatod a napi küldetéseket. 


Napi küldetések

Ha befejezted a sztorit, teljesíthetsz napi küldetéseket 2-2 plusz Nyúlpontért. Wenet Rolloverenként kérni fog tőled valamit, egy olyan küldetést, amit korábban már elvégeztél. Minden feladat 2-2 plusz Nyúlpontot fog érni. 

A napi küldetés véletlenszerűen lesz kiválasztva a 2-es, 3-as, 4-es, 6-os, 7-es és 8-as feladatok közül. Győződj meg róla, hogy jó sok bolyhos nyuszi-, sima nyuszi- és báránytetem van a tarsolyodban!


Szeretnél több feladatban segíteni nekem? Mit szólnál, ha megismételnéd a [valamelyik küldetést]? 

Még egyszer, ezekkel a küldetésekkel két Nyúlpontot zsebelhetsz be feladatonként. Maximum 85 Nyúlpontot szerezhetsz az event alatt, ha idpben megcsinálod az összes feladatot. 


Ha érdekel, miket vehetsz Nyúlpontokból, kattints a képre!


Wenetet (vagy valamelyik unokatestvérét) be lehet gyűjteni az event utolsó napján. Hogyan? Kattints a képre! 


Fordította: Honey

Forrás: https://www.lioden.wiki/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Áprilisi találkozások

 

Népszerű bejegyzéseink